Thursday, August 13, 2009

metrojaya : jualan gudang 12-16 ogos 2009

jualan gudang metrojaya kembali lagiiiii....

smalam petang lepas balik keje, saya singgah kejap. tgk ada apa2 yang menarik. adakah berbaloi iklankan pada kawan2, sedara-mara, keluarga dan sebagainya.

ini adalah penilaian saya pada hari pertama (12ogos).

- barangnya memang banyak, tapi feelnye xde
- 'branded' punya barang, cam xde je. yang sblm2 nih, ada gak jeans levi's, dockers, sandal crocs n barangan yang best2. tapi semalam xde.
- sale hanya cam sale biasa jer. cam kat metrojaya biasa.
- cosmetics n fragrance area lagi mengecewakan. ada la 10 jenis perfume 'branded' yang ada. yang set2 mmg xde. harap minyak wangi jer la.

kalau sebelum2 ni punya metrojaya sale rate 10, kali ni punya aku bagi 7 jer. base pada aku pegi semalam la.

ps: maybe diorang simpan barang utk wiken kot.

1 comment:

nizamsani said...

tempat orang2 kaya shopping metrojaya tu.hebatlah kau.