Tuesday, October 27, 2009

jalan jalan cari henset...

henset saya boleh dikatakan dah jahanam jugak la. lampu skrin xmenyala, kadang2 sim card xdetect dan macam2 lagi. so saya jalan2 la semalam untuk tengok2 enset.

antara tempat yang saya cari adalah seksyen 18 shah alam, alam sentral dan plaza masalam. di plaza masalam, saya jumpa la jenis yang saya berkenan. dah lama gak la saya mengidamkan jenis nih.

saya tanya tokey kedai, macam2 soalan, best ke xbest. model apa lagi bagus, 2000 atau 3000, kaler lain apa harga dan sebagainya.

n lepas tu, saya berjaya memiliki sony PSP 2006 LP, kaler lavender purple. memory 4gb, ngan casing.

lain kali je la beli ensetnye.

5 comments:

. said...

cet.

miloaiskurangmanis said...

lain yg nak dibeli
lain plak yg dirembat
hahahahah

kamaLkLique said...

lawak la masa ko introduce kat kitorg malam tu.. =) hahahaha..~

asep said...

boleh lah aku pinjam kelak...

Pinkjambu said...

tahniah dengan ucapan giler kaya.. sekian