Wednesday, March 25, 2009

rambut aku

banyak dah bunyi-bunyi n cakap-cakap pasal rambut aku nih.
takat ni semua komplen n tak berkenan.

akak : nah ni sikat, sikat rambut tu
: ya allah!! rambut ko

mak : kemas-kemaskan la rambut tu, baru ada orang nak

abah : potong rambut tu

miza : dah macam clown dah rambut ko nih
aku : aku kan joker. hahahaha

bos : kita kena kemas sikit. fawzan, tolong potong rambut awak tu yea. nah rm10
aku : tapi encik, professional hairstylist rm38. ngehngehngeh

yan : tak rimas ke jan? aku tengok rambut ko pun aku rimas

zali : cuba ko tgk rambut abang, baru la ensem. tgk rambut ko ni. malu je

pojie : sakit mata aku tgk rambut ko


so, siapa-siapa yang nak komplen pasal rambut aku atau ada pandangan samada cun atau hampeh, sila bagi komen anda. tq

6 comments:

miloais said...

bukan takat rambut jer hampeh
tuannya punya rambut itew.... hazab terus...

wakakakaka

Sebi@Murnie said...

nob..walau apa orang kata ttg rambut mu...akak tetap memujinya...suka la style rambutmu

encikbeliau said...

okey, satu usul menyokong satu menentang setakat ini...

ampeh kaksu
tq savvy

mommy Khalisya said...

rambut ko skrg ni kembang beno ke?cuba letak gambo nak tgk..klu kembang,leh jadi clown je..kahkahkah

nde said...

apa2pun rupa nob..ko tetap kiut dimataku...hiks

TheWalkingWords said...

nob, mcm mana pun rupanya ... rambut ko tetap stylishhhh ... hihih