Monday, March 23, 2009

Jejaka Kesepian Mencari Teman

tadi Pi tepon aku, dah lama tak berborak ngan mamat ni. Member lama yang setahun sekali nak jumpa pun susah.

Pi: Kau apa cerita skarang?

Aku: Camni la. Xde apa2 perubahan. Still single.

Pi: Bila nak kawen? Ke gay lagi macam dulu?

Aku: Cadangnya 3 tahun lagi.

Pi: Dah ada calon ke?

Aku: Mana ada, 3 tahun. Lambat lagi.

Pi: Lambat hotak kau. kau mana pernah ada awek. Baik ko iklankan kat internet ke, pegi kat OU ke, Megamall ke, tampal tag "jejaka kesepian mencari teman".

Pi n Aku: Hahahahahaa.

Jejaka kesepian mencari teman, cam dalam majalah mangga je. Memang pening layan mamat ni. Tapi kadang2 betul jugak cakap mamat ni. Kalau bukan sekarang bila lagi. Sigh....

2 comments:

miloais said...

hahahaha

kesiannya kat nob & de friend

kekekekeke

TransGenicS said...

Aku tlg ko promote, nk x? ^_^ ahahahahaha... mangga on9 cambeh gak..