Sunday, January 18, 2009

AJL full dress rehearsal 17/01/09

aritu kan, saya kan, pegi kan, rehearsal AJL ke 23 kan. dengan kroni-kroni konfi bod perak kan.
mula-mula kan, saya rasa bosan. patut la saya bosan kan, startnye pukul 9 kan. start pukul 9 kan, dia jadi best. dan dapat juga jumpa kawan-kawan forum yang baru kan.

ni antara aktivitinya:

1. berkumpul sebelum 7.30pm di Stadium Bukit Jalil.
2. Masuk ke Stadium. Tengok AJL
3. lepak-lepak minum

sungguh seronok kerana semua kawan-kawan yang pergi semuanya sungguh sporting. selain saya, yang turut serta adalah

kaknde - founder utk program kali ni. terima kasih kak. 1st time saya pergi anugerah muzik.

kaksu (chekshu) - best layan akak ni. sporting. tapi duduk barisan lain. so, xdapat la havoc sesama.

mapia - mamat buta seni, sblm pukul 9, dia macam saya juga. boring. suka kat lagu aiman ye mapia. n xkenal kumpulan hujan.

kaksemi - hahahaha. akak yang paling havoc + sporting + paling riuh di malam tu. semua artis yang masuk bertanding pun disoraknya. yang xbertanding pun turut disoraknya. hubby akak, abg lelabah memang best. habis dikenalkan encikbeliau kat kawan-kawan dia. tahnks abg lelabah. abg lelabah n kaksemi memang best.

sha - xsangka saya dia ni betul-betul sporting. applause n sorak yang padu kepada artis yang diminatinya. faizal tahir, ziana zain, elyana, m nasir dan jamal abdillah. paling xdisangka menjerit "elyana, tapei kirim salam" masa persembahan elyana. you go girl.

joe - orang kaya pulau pinang yang sudi datang lepak ngan kami. memang kecoh mamat ni. thanks sebab belanja kami makan malam tu (belanja saya air teh o segelas je). thanks joe. nice meeting you. sibuk ngan awek dia bawak tu.

asep - mamat tiada perasaan yang ditegur oleh ally. tepuk pun xde perasaan. (walaupun ally tujukan pada orang lain, tapi saya tetap nak cakap asep jugak)

ekane - first time jumpa. xdapat nak borak banyak sebab joe asyik menyibuk aje.

stingbeh n kselamat81 - 1st time juga. jumpa lepas habis AJL. kselamat macam serius sikit n stingbeh ni kaki borak jugak. selamat berkenalan.

2 comments:

Pinkjambu said...

ko xpost gmbr aiman ke nob? ko kan minat giler kat dia.

encikbeliau said...

oit oit...

mapiau carik cd dia la pastuh...