Thursday, May 28, 2009

lima-ratus-d ii

sebenarnya aku dah lama ada hati ngan satu awek nih.

tapi cam biasa, aku kan pemalu n aku taw awek ni pon leh tahan gak hi maintenancenye.

satu ari, sorang abang (lelabah) janji nak tolong aku utk dapatkan awek nih. tq abang.

n bebaru nih, abang lelabah n wifenye, kaksami dah tolong aku utk mengejas awek nih. setelah lama me'nego'2, akhirnya aku berjaya memiliki awek idaman aku.

tq abg lelabah n kaksami, jasamu dikenang.


ps: aku rindu pada awekku itu. huhuhuhu

4 comments:

miloais said...

owhhh
dah ada awek si nob ni
bila nak kenal kan kat kaksu???

hiks

nizamsani said...

perghh kaya kau ye.

TheWalkingWords said...

hmmm ... nak mintak servis abg lelabah jugak la cam nie

TransGenicS said...

demit.. xtau la Lisa tu cantik.. seksi.. lemah lembut.. sensitif.. pandai bergaya.. tahu mengikut peredaran zaman.. eksklusif.. jarang dimiliki.. susah ditinggalkan..

ape ape je la.. :p hehehehe.. jeles lak aku.. 0_o